21
Postat i Allmänt

 
Igår fyllde jag 21 år och det firades med fika på dagen och sen fest på kvällen. Kvällens tema var "USA" men dekorationerna fick vara med redan på dagen som ni kan se på första bilden. Jesper och hans mamma hjälpte mig att baka till kalaset och som jag nämnt tidigare har frysen varit totalt fullproppad med fika, så det kändes skönt idag när vi kom hem från konsum och det vi köpt faktiskt fick plats.
 
 
Idag har grabbarna varit gulliga och städat lokalen som såg ut som rena rama slagfältet och jag har plockat bort julen här hemma. Rummet blev verkligen sjukt mycket större nu när granen åkt bort. Kvällens planer innefattar soffan, godis (som vi har i överflöd här hemma nu efter jul) och kika in mellandagsrean online.
 
Får se om jag orkar he mig ut på stan något nu i mellandagarna. Blir sååå stressad över alla människor på rean. Har ett paket som måste hämtas ut och några dubbletter av julklappar/födelsedagspresenter som ska återställas, så eventuellt att jag tvingar dit mig själv för det. Det här med att fylla år och fira jul samtidigt är inte optimalt när det kommer till dubbletter - Som att det inte var svårt nog bara med ett firande liksom. 

KOMMENTARER


Kom ihåg?






Stort grattis i efterskott!


Trackback