Badrumstankar
Postat i Allmänt

Uppdaterat badrummet med ny matta, duschdraperi och handdukar! 
 
Nu går alla handdukar i svart, grått och vitt. De blå vi haft tidigare har jag stoppat undan i förrådet. Jag tycker vårat badrum är relativt stilrent. Visst kunde det varit snyggare, men det funkar ju absolut. Stör mig dock på att tidigare hyresgäster satt upp krokar överallt på alla väggar! Och om vi tar bort dem blir det ju hål och hål i våtrumsvägg är väl inte superbra? Eller? 
 
Något jag funderar på är att kanske köpa dekorplast och på så sätt byta färg på de blåa kakelplattorna. Blått har jag inget emot, men den vi har är så "flammig" eller vad jag nu ska säga. Ni kanske ser att den fadear mot ljusare i mitten? Vet inte vad jag tycker om det... Men att sätta dekorplast är ju en billig lösning för att få lite nytt och fräscht. Någon som vet om det går att använda dekorplats i duschutrymmen? Skulle ju va himla onödigt om allting halkade av första gången man duschade! 
 
Måste fundera vidare på detta! Och kolla utbudet lite förstås... Vad tror ni skulle bli snyggt?

KOMMENTARER


Kom ihåg?







Trackback