Julklappsleken
Postat i Allmänt

 
Dagens aktivitet blev julklappsleken med tjejgänget. Verkligen galet roligt! Jag som är världens tävlingsmänniska klarade mig utan några utbrott idag. Annat är det när jag och Jesper spelar spel... Han får stå ut med mycket den där killen. Jag tror även att alla i min vänkrets kan vittna om vilken hemsk människa jag förvandlas till när det går dåligt för mig i monopol. Men med julklappsleken är det ju inte vinsten som är bäst, utan själva leken är nästan roligare. Jag vann inte det jag siktade in mig på som mest, men fick med mig flera andra fina saker och det är jag jätteglad för! 
 
Senare bar det av till jobbet för att bränna av arbetspass nummer två av sju dagar i rad. December har varit en fullspäckad månad med både skola och jobb. Ibland överskattar jag min förmåga att hinna med och det känns ofta som att det saknas x antal timmar på dygnet, haha! Men nu är i alla fall första terminen på skolan avklarad och kursen jag gillat minst är äntligen avslutad. Uppförsbacken har planat ut sig, och det ska nog inte vara några problem att racea igenom de här resterande fem dagarna innan en välförtjänad julledighet väntar.
 
God jul på er!

KOMMENTARER


Kom ihåg?







Trackback