Livsuppdatering
Postat i Allmänt

Ska kort försöka sammanfatta lite av vad som har hänt sen senast jag skrev något här. 
 
- Har varit i Thailand
- Har flyttat
 
Och det var typ det! Okej lite annat har väl också hänt, men det känns som att det är de två stora grejerna som har tagit upp min tid. I februari la vi ut vår lägenhet på en bytessida och trodde aldrig att det skulle leda någonstans, men inom några dagar hade vi fått kontakt med en tjej som var intresserad och hips vips så skrev vi kontrakt och nu sitter jag här i vårt sovrum (!!!!) och lyssnar på vår diskmaskin (!!!!) i köket. De två absolut bästa sakerna till följd av flytten är garanterat just sovrummet och diskmaskinen.
 
Jag skulle gärna vilja visa upp lägenheten för jag trivs verkligen och tycker det blir så fint här hemma, men än så länge känner jag mig inte riktigt klar och känner hellre att jag väntar tills dess. Saknas bland annat garderober i sovrummet, gardiner i vardagsrummet och en stol och spegel till mitt sminkbord. När man flyttar från en etta till en trea är det en hel del som ska köpas in och fixas och allt går ju inte att få på plats på en gång, tyvärr.
 
Jag är ju en sån här person som vill att saker ska bli klara direkt jag börjat med dem, så snälla försök förstå min frustration. Speciellt när det är saker jag inte kan påverka själv och faktiskt behöver hjälp med att fixa. Kan inte ens borra ett hål i min egna jävla vägg eftersom vi inte har någon betongborr (och sist jag lånade en och försökte lösa allt själv slutade det med att jag grät för att jag inte fick in borren längre än en centimeter i väggen). 
 
But we're getting there! Är sååå tacksam över all hjälp vi fått/får hela tiden och lovar att det kommer lite bilder när vi fått i ordning ännu mer här hemma.
 
I brist på bilder på lägenheten har ni två stycken från vår semester i Thailand istället. Sex veckor kvar tills det bär av till sol och värme igen!

KOMMENTARER


Kom ihåg?







Trackback