Årsresume 2017
Postat i Allmänt

Fem händelser som varit bra i år...
• Kom in på utbildningen jag sökt och började plugga till resekonsult.
• Minitrippen till Göteborg med Jesper i somras.
• Tolv veckor av kattungemys var rätt så trevligt!
• Jag vann på chokladhjul för första gången sen jag var typ sex år gammal.
• Sett både Håkan och Den svenska björnstammen live.
 
Fem händelser som har varit dåliga...
• Vattenskada i stugan så bygget blev försenat och vi fick vara utan stugan ännu en sommar, hoppas vi blir någorlunda klara nu till sommarn.
• Fick mitt första IG på en uppgift - någonsin. Grinade så mycket!
• Tolv veckor av kattungemys var rätt så jobbigt också haha...
• Varit mer stressad det här året än jag någonsin varit förut.
• Fick mig inte iväg till en backe för att åka slalom en enda gång i år.
 
Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Förutom fick ett IG? 
 
Några favoritbilder:
 
Vilken musik har du lyssnat på?
Enligt mitt spotify year of music är det Ed Sheeran som gått varm i högtalarna. Mest spelade låten är dock "Ride" med Twenty one pilots vilket var lite otippat. 
 
Vad är det bästa du fått?
Jag är enormt tacksam över alla grejer jag fått! Herregud så bortskämd jag blivit. Något som stuckit ut lite extra är kanske att jag fick en kamera som jag velat ha ett bra tag nu men inte unnat mig själv på grund av kostnaden. Eller den gången när Jesper helt utan anledning kom hem med nya champagneglas till mig, då började jag till och med gråta ♥
 
Vad är det bästa du köpt?
Nya köksmöbler!

Vilket datum från 2016 kommer du alltid komma ihåg? Varför?
2017-06-14 - När Jesper ringde mig på jobbet och börjar med att säga "vi har blivit med katt... er.". Det var alltså då han upptäckte morsan med bebbarna på balkongen. 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler. Hjälp mig så dyrt det är!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade hyrt kvarterslokalen i vårt bostadsområdet så på dagen bjöd jag in släkt och familj på fika och senare under kvällen hade jag födelsedagsfest med USA-tema!
En rockabilly-brud, frihetsgudinnan, en hippie och en Trumpanhängare. Andra som dök upp på festen var några sportsupportrar, amerikanska fotbollspelare, miss universe, Hulk Hogan med fler. Riktigt kul!

KOMMENTARER


Kom ihåg?







Trackback