Gott nytt år!
Postat i Allmänt

Två bilder från mitt nyårsfirande.
 
Gott nytt år kompisar! Dag två på 2018 och passade på att promenera ner till Malin och hämta kameran som jag glömde där i söndags. Vi var några tjejkompisar som firade nyårs med trerätters och sällskapsspel hemma hos henne vilket var jättetrevligt. Flera av tjejerna kändes sig krassliga, så det blev alldeles utmärkt med ett lugnt firande i år. Tycker inte man behöver hetsa folk till att dricka sig redlösa varje nyårs (eller varje högtid över huvud taget). Kunde inte har börjat mitt år bättre än att slippa vara dödsbakis helt ärligt! Eller jag skojar ba, det hade varit lite bättre om jag slapp va dödsbakis OCH låg på en strand i något varmt land. 
 
Men om vi har tur så kanske jag och Jesper åker utomlands snart. Det beror på om han får ledigt från jobbet eller inte. Själv har jag ju den turen att jag pluggar på distans, så om jag pluggar hemma vid köksbordet eller någon annanstans i världen spelar egentligen ingen roll. 

KOMMENTARER


Kom ihåg?







Trackback