Home
Postat i Allmänt

 
Jag hade en plan att jag skulle göra ett "apartment tour"-inlägg när vi blev klara med allt i lägenheten, men jag har insett nu att man blir ju för fasen aldrig klar. Sovrummet väntar vi på garderober till och tavlor som ska upp på väggen, i vardagsrummet ska gardinerna sys upp och gästrummet/datarummet måste vi sluta använda som skrotupplag innan jag vill visa omvärlden. Men här har vi i alla fall några översiktsbilder på vardagsrum, kök och sovrum som en start. Vi har ju "bara" bott här sen i Mars nu, så det börjar väl vara på tiden. 
 
Jag skulle vilja göra en liten "vlogg" senare när garderober och dylikt är på plats, men då ska man ju veta hur man klipper ihop sånt också... Får se hur det blir med det! Tycker själv om att kolla på såna videos på youtube så förhoppningsvis är någon annan här också intresserad av det. Då kanske man kan berätta lite vart man har köpt olika möbler och så vidare? Eller är det intressant? Har jag storhets nu och tror att folk bryr sig om min inredning? 
 
Fast vafan, jag skrev ju just ett inlägg där jag predikar om att jag bloggar för min egen skull, så vem fan bryr sig om vad ni tycker. 

KOMMENTARER


Kom ihåg?






JAG VILL HA EN SÅN VIDEO


Trackback