Bloggkarriären here I come
Postat i Allmänt

Fick mig ett litet wake-up call här om dagen när jag läste min kompis Jenny's blogg  där hon skrev "Jag skriver ju den här bloggen mycket för att det är kul (eller pinsamt och fruktansvärt) att ha kvar när man blir äldre, och då blir det ju ganska meningslöst om man vill gå tillbaka någon gång och läsa om hur man hade det förr men så finns det typ ingenting att hitta" och kom fram till att jag vill bli bättre på att blogga. 
 
Sist jag skrev var i april och då hade vi ganska nyligen flyttat till en ny lägenhet och varit på semester i Thailand. Nu är det juni och jag har hunnit vara utomlands en gång till (denna gång i Cypern), gjort klart mitt första år i skolan och börjat på ett nytt jobb. Lägenheten börjar vara så gott som klar också så den ska ni få se nån gång snart. Fast "snart" på min blogg kan ju lika gärna betyda om tre till nio månader. 
 
Okej detta är egentligen bara ett patetiskt försök till uppdatering och ett hopp om att nån gång bli bra på att blogga igen. Ska ta mig tillbaka till mina glansdagar när jag var tolv år gammal och fick smycken hemskickade till mig som jag lottade ut på bloggen. #famous #influencer
 
Konnos Bay - Hit måste ni åka om ni någonsin är i Cypern!

KOMMENTARER


Kom ihåg?






men guuuu känner mig som en kändis!! ( + ofta du fick göra typ "samarbeten" fan vad nice ändå)


Trackback